TVB台慶2023|After Class將合體再度三缺一 詹天文锺柔美爆正錄制新… >> Transfering

星島:TVB台慶2023|After Class將合體再度三缺一 詹天文锺柔美爆正錄制新團歌

炎明熹(Gigi)、锺柔美(Yumi )及詹天文(Windy)(17日)到電視城為台慶表演進行綵排,她們指今次除了會與《聲夢》成員合唱外,亦會與其他人對唱,對於今次After Class再次三缺一,Windy未感可惜,更透露姚焯菲將於12月返港,到時候4人更會真正合體做表演。

雖然上次合體的時候三人已耐到唔記得,但炎明熹就指,開演唱會時姚焯菲有特別來探班,更送了一本相冊給她,令她既感動又驚喜。而詹天文及锺柔美又表示已為After Class錄新歌,未知合體時會否唱,不過炎明熹就一臉茫然地指自己仍未錄音,但相信某日會錄。

Windy早新推出新歌《大彫刻家》後成績不俗,得到網民狂讚之馀更指她跳得好過Yumi,Windy表示也有看評論,但覺得沒需要比較:“我哋跳舞有唔同叻嘅地方,風格唔同,今次我係跳型格韓風路線,我都多謝大家锺意,因為我都落咗好多苦功,都希望大家唔好成日攞我哋嚟比較。(怕傷感情?)唔會傷感情,我覺得都係百花齊放。”

Yumi則謂雖然現時忙著讀書,但亦有留意隊友出新歌,也很戥大家開心,但她亦同樣覺得不需要比較:“對Windy嚟講都係新嘗試,我戥佢好開心,第一次見到Windy咁我都好surprise,都係一個新樣子畀大家睇。(你跳唔跳到Windy嘅舞?)跳到,我相信我都可以跳到好多唔同嘅舞,真係冇需要比較,因為我都開始籌備緊自己嘅歌,遲啲我都可能會俾啲驚喜大家呢!”問到Gigi是否跳到?她即說“梗係唔得啦!”又大讚兩人記舞步很快,自己需要再努力。

提到Gigi於《2023年叱吒樂壇流行榜頒獎禮》,經票選後成功殺入“我最喜愛的女歌手”十強,Gigi非常多謝大家支持及投票,但她亦希望一切可順其自然,做好自己,然後再唱更多歌曲給大家聽。

問到是否有信心得奬?她說:“要有少少信心,但唔係好大嗰隻,我都主張順其自然(嘅)心態,我都相信自己一定可以嘅!(有冇同身邊人拉票?)冇,一個都冇,我係咪太過順其自然?但我知道粉絲們都盡佢哋嘅力量投票,所以我都希望自己可以做到最好。”

(轉載自香港TVB资讯台官方微博微博)