香港好去處:【情侶/表白必去!「我也愛你」Cafe 文青木系新熱點!設大大個心型表白打卡牆】

香港好去處2024|情侶/表白必去大埔「我也愛你」Cafe

激嬲另一半點算或者唔知點表白好?不如就去呢間位於大埔嘅「我也愛你」Cafe,即刻Sweet爆!前身係位於粉嶺前裁判法院內的小白屋Cafe,主張本地農產及本地手作,會將廢棄的原木賦予二次生命。而新店樓底非常高,環境寬闊,而三面都是大片落地玻璃窗因此採光度極高。而檯凳亦係用原木製成,可以感受大自然生命痕跡,旁邊亦有販售花藝手工品。食完嘢不妨去埋心型打卡牆度拍照,牆上寫滿了不過國家語言的「我也愛你」字眼,讓對方感受到滿滿愛意!

▲Cafe佔地接近4000呎,提供寵物友善嘅室內外空間,以森林、木製品為主題,配上花藝師設計嘅乾花擺設,比人置身大自然嘅感覺。

▲Cafe宣揚本地農產及本地手作,會將廢棄的原木賦予二次生命。因此可以見到許多傢俬都使用原木設計,透過接觸感受舊木歲月的痕跡。

▲由於位於藝術中心因此充滿文青風氣,可以見到藝術壁畫,本地花藝手工等,Cafe出面有大大個心型打卡牆,牆上寫滿了不過國家語言的「我也愛你」字眼,連咖啡杯都印有,店主表示希望大家可以藉此跟身邊的人表達愛意。

▲食物方面提供All Day Breakfast、主食意粉及咖啡,大推Egg Benedict,麵包使用意大利拖鞋包,咬落偏軟且煙韌,配埋流心蛋味道一流!

我也愛你咖啡店

地址:大埔安邦路12號大埔藝術中心地下G08號舖
營業時間:星期一至二、星期四至日 11:00 – 21:30(星期三休息)
電話:Whatsapp預約訂座 63681038

圖片來源: @kyhunger、 @cafe_diary_early_bird文字:香港人遊香港

The post香港好去處:【情侶/表白必去!「我也愛你」Cafe 文青木系新熱點!設大大個心型表白打卡牆】appeared first on香港人遊香港.