網絡熱話|少婦帶兩女搭巴士與阿婆爭位坐爆罵戰 嘴藐藐動作成網民「表情包」

一名帶著兩名女童的少婦,在屯門巴上因座位問題與婆婆對罵,引來熱議。

【橙訊】屯門一名帶著兩名女兒的少婦,日前在一輛巴士上與鄰座婆婆懷疑因為座位問題,雙方發生舌戰。兩人對罵的影片在網上討論區瘋傳,其中一句「返屋企點止公主病呀,皇后病添啊!你呢,太后病呀?」更引來網民熱議。大部分網民直指少婦的不是,「教壞細路」、「反面教材」,更有網民將女方在罵戰期間的動作製作成為「表情包」。

據網絡流傳的短片,甫開始已是少婦跟一名長者在對罵。其中手抱小女兒,與大女兒同坐的少婦在對罵期間表情豐富,扭身扭勢,全程擰頭擰髻奚落對方;罵戰另一主角、詞鋒同樣厲害的婆婆雖然一直沒有入鏡,但氣勢也不輸蝕,一句「你公主病就返屋企」,引來今次舌戰的重點。

在婆婆指罵少婦「公主病」後,少婦即連環爆金句指自己「返屋企點止公主病呀,皇后病添啊!你呢,太后病呀?」,接著語帶不屑地形容對方為井底之蛙,毫不猶豫地把對婆婆的不滿掛在臉上。

同車網民講述「前傳」。

同車網民留言提供罵戰片段「前傳」

有同車網民留言講述事件的前因,表示「個媽咪(短褲少婦)想同個女坐埋一齊,跟住有個婆婆唔知坐咗落去,佢發癲X個阿婆,佢仲恐嚇個阿婆出屯門小心啲,有啲咁嘅老母真係羞家。可能講得唔清楚,架車本身爆晒,個媽咪本來抱住細女坐右手邊關愛座,個大女就企係左手到睇住架BB車,到兆康站就好多人落同上車。」

他續指「咁個媽咪一心諗住隔離個人落車就坐返去左手面同大女一齊坐(阿大女已坐咗落左手面),咁啱阿婆唔知頭唔知路就坐咗喺大女隔離。個媽咪就開始發癲,係到單打個婆婆,阿婆就講咗句:你哋想坐埋一齊呀?個媽咪即刻瘋狂X阿婆,話:頭先咪大大聲同我女講我一陣坐過去囉!咁阿婆就話:吓,我點知,我聽唔到。媽咪:咁X大聲你都聽唔到?跟住就如片中所述……」。不過,短片並無交代少婦何時坐回大女兒身旁。

網民評論少婦在罵戰期間的動作。

網民稱少婦擰頭擰髻可成「表情包」

少婦在指罵期間不斷擰頭擰髻、嘴藐藐的吵架姿勢,引來大批網民留意,指「講嘢還講嘢,個頭可唔可以唔fing,個身可唔可以唔扭」、「講咪講囉,頭擰擰咁,唔通信心會大啲」,有人分析指,「心虛怕死又要壯膽,就要用呢啲行為去掩飾」。也有網民將其在罵戰動作製作成為「表情包」。

批少婦「教壞細路」「反面教材」

片段在網絡流傳後,引來不批網民評論。不過,大部分的都是批評少婦的行徑,形容她「教壞細路」、「反面教材」,認為「小事一樁都咁激,同埋個老母咀臉堅不討好,這樣身教小孩,下個這樣的人指日可待」、「做呀媽做到咁,2個囡將來有樣學樣」。

也有網民替婆婆抱不平,指「老人家真係唔會咁高意識㗎,佢地老咗反應遲鈍啲,聽又唔清楚睇又唔清楚,周圍發生咩事有時真係你兜口兜面話佢地知,佢地先會知㗎」、「個媽媽都認佢自己有『皇后病』,有咁嘅屯門街坊,真係不幸。婆婆本身都唔係有心坐錯位,咁都要鬧人,就算真係2母女分開坐,咪落車先Join(聚)番一齊囉!又唔係話分開咗坐就永遠都見唔到個女」。

圖︰網絡影片截圖、網絡討論區