【罕見癌症】J2主持文頌男歷五次化療無效 撰千字文交代:我真係好驚

J2節目《不正常愛情研究所》主持文頌男(Koba),去年12月公開罹罕見的尤文氏肉瘤(Ewing’s Sarcoma),需全面停工及接受治療。日前文頌男在社交媒體上撰寫長文,透露已完成第一階段治療,但五次化療後腫瘤未減反增。他對病情感到非常擔憂:「我真係好驚,感覺距離死亡又近咗一步,而且可能唔係死咁簡單,係會死得好痛苦。」

文頌男在社交媒體instagram上,貼出穿著病患服坐在醫院內的照片,相中的他神情落寞。他更寫下千字長文描述治療結果:「做咗五次嘅化療,但係治療無效。照咗磁力共振,發現個腫瘤唔單止冇縮細,仲變大咗少少。」每次化療對他來說如同死亡的挑戰:「身體上好難受好辛苦,而且所有毛髮都甩晒,個樣好似妖怪咁,到後期仲開始痛返。我真係覺得好無奈,好似咁辛苦但係完全冇意義。」當醫生告知腫瘤增大後表示:「最後一次化療都唔好做喇,準備做電療啦。」當時心情猶如墮進深淵。

文頌男在文中續指,下肢、盤骨周圍越來越劇痛,即使用嗎啡也無法紓解,身體會不自主抽搐,部分部位感覺麻木,甚至排泄問題出現:「開始有種感覺係『我活得好冇尊嚴』,因為行動不便、痛,每日都係喺屋企對住四埲牆,幾乎零社交、零工作,每日都活得好似好無意義咁。我成日都好驚,好驚可能臨死前會半身不遂、全身插滿喉管、無時無刻都伴隨住巨大嘅痛楚、意識唔清醒又表達唔到自己。」

不過文頌男仍樂觀面對:「我仍然好努力對抗呢個病,即使幾唔想食嘢,都逼自己食;即使幾痛都好,都逼自己要郁吓,唔好畀啲肌肉退化得咁勁。」更決定活在當下,享受現時仍然擁有的一切:「呢段時間雖然我喊好多,但喺可以笑嘅時候,我放聲笑;想講咩嘅時候,盡情去講,唔會再收收埋埋,因為有啲嘢,而家唔做,以後唔知仲有冇機會做。」

文頌男也感謝家人、朋友以及粉絲們的支持和關心,在這段艱難的治療歷程中給予他溫暖和力量。他表示:「真係好多謝大家嘅鼓勵,我估唔到咁多人都愛我、支持我。雖然大家嘅言語幫助唔到我肉體上嘅問題,但係都會化成我心入面嘅動力。多謝大家!」

消息來源:文頌男ig

製圖/文字:Health Concept 

原文

你或許有興趣
【保健品風波】 小林製藥保健品爆食安問題 紅麴米與紅米有何分別?
【食品安全】日本丸米味噌疑混入蟑螂 逾10萬件產品緊急回收
【了解症狀】了解體味的成因 如何區分汗臭、臭狐和老人味?
【健康食物】春夏交替食薏米!推介養生「薏米紅棗山藥粥」清熱祛濕
【小林製藥】服用紅麴保健品3年 日本一用家罹腎病死亡

如欲觀看更多相關文章,請瀏覽 Health Concept