15歲學生親述與野豬搏鬥經過 要「好大力揈開佢」才能脫身

15歲姓余學生親述遇襲過程,指與野豬搏鬥半分鐘。

【橙訊】港鐵火炭站出口外今日有野豬出沒,兩人被咬傷,須送院治理。其中一名受傷的15歲姓余學生親述遇襲過程,指與野豬搏鬥半分鐘,最後要「好大力揈開佢」才能脫身。

姓余學生表示,當他剛到火炭站時已見到一頭野豬撞向一名女士的大腿,她被撞跌倒地,他上前欲驅趕牠,惟遭野豬攻擊,他形容搏鬥過程持續半分鐘,「最後都要好大力揈開佢,整到自己都受傷先掙脫到出嚟。」

姓余學生展示受傷部位及被野豬咬破的短褲。

他又指,野豬是沿馬場行到火炭站,沿途都有撞人,來到火炭站先撞跌一名女子,「個女仔嚴重好多,瞓低咗,我同個女仔只差半米距離,我隻手受傷,條褲畀佢(野豬)咬爆。」

對於第一眼見到野豬衝過來,他坦言「唔知點做好,同佢搏鬥咗幾次,野豬真係幾大力,好吃力掙扎,我用排球鞋袋打佢個頭,佢都係咬住唔放,最後都要好大力咁揈開佢,整到自己受傷先掙扎到出嚟。」

他又說,當時站內好多人,港鐵職員曾一度用圍欄圍住野豬在一個角落,牠曾平伏一段時間,「當時好多途人影相及圍觀,可能佢受咗某啲刺激突然衝出嚟,可能係聲音或光線刺激。」

圖:星島